Élen az RTL, szárnyal a Napló

2003.11.13. 16:32
A televíziók nézettségi versenyét a november 3. és 9. közötti héten is az RTL Klub nyerte, minden főbb kategóriában megelőzve konkurensét. A TV2 lemaradása főleg a főműsoridőben jelentős.
Magyarország legnépszerűbb tévéműsora még mindig a Legyen Ön is milliomos vetélkedő. Az öt adás átlagnézettsége 2 516 000 volt, míg a kvízt követő Barátok közté 2 073 000. A szappanopera legrosszabbul teljesítő epizódja a keddi volt, ami arra utalhat, hogy sokan lemondtak róla A Nagy Ő kedvéért, vagy videóra vették a sorozatot.

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
Noszály Sándor kalandos párválasztásának utolsó előtti felvonását egyébként 1 718 000-en csodálkozták végig. Fábry Sándor ezen a héten különféle romákat hívott vendégségbe; ezt a műsort 2 365 000-en figyelték. 1 914 500-as eredményével jól teljesített a szombati Activity. A Survivort most 1 468 000-en nézték végig.

Javított nézettségén az RTL Klub új, hetente látható sorozata, a Szeress most: 1 539 000-en voltak rá kíváncsiak. A vasárnap estét azonban ennek ellenére magasan nyerte a Napló, amelyet 2 449 000-en néztek. Ezzel a TV2 magazinja egyben a 18-49 évesek legnépszerűbb műsora is lett. Friderikusz Sándor a vasárnapi nézőtortából 895 000 szempárral részesedett.

Godzilla nem halálos fegyver

A hét legnagyobb filmszenzációjának az RTL-en sugárzott Godzilla tűnt, ám a Manhattanben bolondozó dinoszauruszra csak 1 328 500-an voltak kíváncsiak, míg például az ugyanott vetített Gyagyás nyomozás 1 481 000 nézőt érdekelt. A legnagyobb filmsiker pedig a TV2-n bemutatott Halálos fegyver 4. volt, ezt 1 772 000-en nézték.

A Magyar Televízió legnagyobb sikerét Lajcsi Szuperbulijával érte el, amelyen 1 434 500 magyar szórakozott. Jól szerepelt a Selmeczi-show (1 320 500 néző) és a Luxor-sorsolás (1 139 000). A Szenes Iván dalaiból készült Nem csak a húszéveseké a világ azonban szebb napokat is látott már, most csak 1 021 500-an voltak rá kíváncsiak.

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.

Top 10
Teljes lakosság
01. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! (RTL KLUB) 2 712 653
02. NAPLÓ (TV2) 2 448 940
03. ESTI SHOWDER FÁBRY SÁNDORRAL (RTL KLUB) 2 365 040
04. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 2 273 998
05. TÉNYEK (TV2) 2 059 294
06. ACTIVITY (TV2) 1 914 590
07. FÓKUSZ (RTL KLUB) 1 897 148
08. HÍRADÓ (RTL KLUB) 1 776 731
09. MÓNIKA (RTL KLUB) 1 773 032
10. HALÁLOS FEGYVER 4. (TV2) 1 772 253

18-49 évesek

01. NAPLÓ (TV2) 1 128 795
02. ESTI SHOWDER FÁBRY SÁNDORRAL (RTL KLUB) 1 111 507
03. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! (RTL KLUB) 1 083 651
04. HALÁLOS FEGYVER 4. (TV2) 1 074 668
05. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 1 066 916
06. VÉSZHELYZET (RTL KLUB) 939 363
07. TÉNYEK (TV2) 875 915
08. ACTIVITY (TV2) 856 750
09. A NAGY Ő (TV2) 847 981
10. GYAGYÁS NYOMOZÁS (RTL KLUB) 845 948