Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.09.21 0 0 254

esta miért nem jó?

Előzmény: zosia13 (249)
Törölt nick Creative Commons License 2021.09.21 0 0 253

Indeed

 

Előzmény: Betti&Zoli (248)
Törölt nick Creative Commons License 2021.09.21 0 0 252

Hello.Nézegesd az indeed et. Ha valami kérdésed van írj és megpróbálok rá válaszolni

Előzmény: New Yorker (250)
New Yorker Creative Commons License 2010.12.20 0 0 250

Sziasztok!Látom elég régen írtak már ide, de azért megpróbálom, hátha valaki ír.:) A kérdésem az , hogy van-e valaki , aki tudna segíteni kijutni dolgozni az USA-ba. Barátommal mennénk ketten. Ő szakács én pedig Angol &német szakos hallgató vagyok, tehát a nyelvvel nem lenne gond! :) Ha valaki tud valamit, légyszi írjon!!Köszi!

zosia13 Creative Commons License 2008.01.29 0 0 249
Hello,tud nekem valaki segíteni?Az USA-ba készülök túristavízummal,kérdésem;hogy kérnek e bankszámlát és hogy mennyi összeg elegendő ahoz hogy megkapjam a vízumot.Mi az amit "fel kell mutatni"?
Betti&Zoli Creative Commons License 2007.07.23 0 0 248
Helló mindenkinek!
A párommal szeretnénk kijutni az USA-ba.
Abban szeretnénk segítséget kérni, hogy hogyan lehet ezt hivatalos munkavállalással megoldani.
Esetleg, ha valaki tudna küldeni internet, esetleg e-mail címet, ahol amerikai cégek, munkáltatók keresnek munkavállalókat az kezdetnek nagyon jó lenne, és megköszönnénk.
A következő címen várnánk segítségeket: territory@freemail.hu
selli79 Creative Commons License 2007.05.30 0 0 247
sziasztok,

mi a helyzet mostansag munka teren az USA-ba? Info teruleten szeretnek elhelyezkedni, Java/J2EE, stb. 3 evet lehuztam anglia-ba , de most mar eleg volt.

hogy konnyebb kijutni, online keresel, otthon vmi fejvadasz cegnel, stb.

eseleg Kanada?
Előzmény: Boroka23 (246)
Boroka23 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 246

sziasztok!

 

H1b vizumrol erdeklodnek. Aki esetleg mar kapott ilyet es dolgozott kint szeretnem ha megosztana tapasztalatait. Koszi.