Keresés

Részletes keresés

M63,012 Creative Commons License 45 perce -1 0 485346

Szerelvénycsere volt.

Előzmény: zjakabfi (485342)
Fizolti Creative Commons License 2 órája 0 0 485345

Továbbra is tart a korábban már tárgyalt létszámstop a pályavasútnál. 

Előzmény: Bakter Brother (485337)
superconductor Creative Commons License 3 órája 0 0 485344

Elnézést, az [IRÓNIA ON] lemaradt.

Előzmény: jbaal (485340)
kslc Creative Commons License 3 órája 0 0 485343

Ez 3 db, kizárólag hétvégén közlekedő buszt jelent, amiből 2 db az útja egy szakaszán megmaradt.
A 1190-es naponta jár (kétszer), a 1201-es a nyári szünetben naponta járt volna.

Előzmény: Arkimbz (485334)
zjakabfi Creative Commons License 3 órája -3 0 485342

9603 Csörgő, Celldömólkön 4 percet tartózkodott.Ezt hogy csinálta? :)

bendeguz90 Creative Commons License 3 órája -1 0 485341

Ok, de szó mi szó a 65-ösre is ráférne már egy felújítás és persze a drót.

Előzmény: hory004 (485335)
jbaal Creative Commons License 4 órája -1 5 485340

Oké, tehát bezárunk további vonalakat is évekre, töröljük is őket a vasúti térképről, ugyanúgy a saját pénzünkön újítjuk fel és még kamatot is fizetünk a kínaiaknak, a megvalósításnál meg csak az fog számítani, hogy az akkugyárak kiszolgálása a lehető legjobb legyen, az utasok le lesznek szarva.

Valóban ez az évszázad üzlete.

Előzmény: superconductor (485338)
jbaal Creative Commons License 4 órája 0 0 485339

Korábban ez volt az indok, ha jól emlékszem, hogy ha megdöglik a gép, elölről egyszerűbb felszabadítani, mint a bak meg a személykocsik közül.

Van egy olyan tippem, hogy egyszerűen nem volt ez annyira gyakori eset, viszont csíkos ingáknál ha vezérlővel előre megy Szolnokra, onnan a mozdonnyal rögtön be lehet járni a fűtőházba (napivizsga, féklöket-állítás, ez-az-amaz, ami a Sziliknél gyakran kell), nem kell kimenni a szajoli váltókörzet irányába, és onnan visszafogni.

 

Csörgős ingáknál nem tudom, mert ott a mozdonnyal előre lehet menni rögtön Fradi felé. Bár azok általában úgyis összeállnak többen, és együtt mennek be, akkor már mindegy, ígyis-úgyis tolatgatni kell. Viszont erre lehet mondani, hogy a csarnok irányába zajong és füstöl az a "csúnya" mozdony, szóval tényleg nem értem.

Előzmény: juxx (485311)
superconductor Creative Commons License 4 órája -1 0 485338

150-es copy-paste várható még a továbbiakban? Jó lesz. Még kínai motorvonatunk nincs, szerintem azt is vehetnénk.

Előzmény: martinaxe7 (485336)
Bakter Brother Creative Commons License 4 órája 0 0 485337

A MÁV megoldotta a létszámhiányt, mert már hetek óta nem ad fel álláshirdetést, csak a leányok. Mondjuk most éppen van 1 db üres állásuk. Ez meg is lepett, mert úgy emlékeztem aktív koromból, hogy a 17-es Nohab a MÁV KFV Kft.-é, nem a MÁV-é, de ezek szerint csak használatra van náluk.

 

Viszont nincs már hiány forgalmászból, váltókezelőből, tolvezből, felsóvezetékszerelőből, pályamunkásból, stb., ez örömteli dolog.

  

https://karrier.mavcsoport.hu/allasajanlataink?field_job_company_target_id=46

 

Előzmény: segélyvonókészülék (485333)
martinaxe7 Creative Commons License 4 órája 0 0 485336
hory004 Creative Commons License 5 órája -1 0 485335

Nem ezt mondom.

De sokad annyi pénzből lehetne a pécsi biztbert cserélni, megálló a Páfrány utcánál, kétvágányúsítani Pécs és Szentlőrinc közt, de minimum rendbe tenni a 60ast.

(Meg az M60at elvinni Szentlőrincig)

Előzmény: bendeguz90 (485322)
Arkimbz Creative Commons License 5 órája 0 0 485334

Ez 3 db, kizárólag hétvégén közlekedő buszt jelent, amiből 2 db az útja egy szakaszán megmaradt.

 

Tökéletes parasztvakítás, látszatintézkedés, amivel lehet büszkélkedni, miközben a több száz párhuzamos buszjárat megmaradt...

 

Előzmény: gabor144 (485328)
segélyvonókészülék Creative Commons License 7 órája -1 5 485333

Ja, hát attraktívabbá kéne tenni a szakmát, de a plakátozáson, meg a lózungokon kívül ott tart a máv, ahol a hetvenes években. Csak most mást ér a bér...

Előzmény: r1232 (485332)
r1232 Creative Commons License 7 órája 0 1 485332

Bővítés? Az utánpótláshoz sincs elég jelentkező..

Előzmény: Ashi Valkoinen (485329)
Fizolti Creative Commons License 10 órája 0 0 485331

Még a vasútállomások is egész jó helyen vannak.

 

Andráshida pl. eléggé a kint van a semmiben (a névadó településrészhez pl. jóval közelebb lenne egy megállóhely a Körmendi út átjárójánál), de azt se felejtsük el, hogy itt az átépítésig volt egy városhoz közelebbi nyomvonal, amin szintén lehetett volna egész jó helyen lévő megállókat csinálni. 

 

 

 

 

Előzmény: K. Oszkár (485306)
Fizolti Creative Commons License 10 órája 0 1 485330

szívesen elcserélnénk egy-egy napközbeni személyvonatot egy közvetlen budapesti és nemzetközi IC vonatra.

 

 - kíváncsi vagyok hogy milyen előnyét látnád egy ilyen rendszernek

 

Pl. Romániában is így üzemel a hálózat egy elég nagy része, és hát ugye közismerten remekül megy arrafelé a vasút. 

Előzmény: timetable (485324)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 11 órája 0 1 485329

"akkor bővítésről beszélni felelőtlenség."

 

Gondolom, a személyzet bővítéséről sem beszél senki, ha a bővítés nélküli menetrend ellátása is ilyen problémákat okoz.

Előzmény: r1232 (485326)
gabor144 Creative Commons License 11 órája 0 2 485328

Akkor hol van az a "buszos lobby"?  https://www.volanbusz.hu/hu/hirek/hir/42337 

r1232 Creative Commons License 13 órája 0 1 485327

Vannak olyan hibák, amivel normál üzemben közlekedhet a jármű, de KN már nem.

Előzmény: timetable (485323)
r1232 Creative Commons License 13 órája 0 6 485326

5-ös vonalon pl. lehetne olyan járat, ami továbbmegy Szlovákiába.

 

Erre sem személyzet, sem jármű nincs, a jelenlegi helyzetben álmodozni sem érdemes róla.

 

Amikor elkészül egy havi munkaidő beosztás és mindenki már maximálisan van terhelve, de még 100-as nagyságrendű a fedezetlen szolgálatok száma, akkor bővítésről beszélni felelőtlenség.

Előzmény: bzmot281 (485316)
Panzerbear Creative Commons License 13 órája -1 0 485325

2024-ben...60-as pályasebesség...az mennyi átlagsebességben egy személyvonat esetén? gyorsabb mint egy villanybicikli?

Előzmény: superconductor (485302)
timetable Creative Commons License 14 órája 0 3 485324

Szerintem a legtöbb kétórás ütemű mellékvonalon szívesen elcserélnénk egy-egy napközbeni személyvonatot egy közvetlen budapesti és nemzetközi IC vonatra.

Na erre majdnem mondtam egy csúnyát. Ugyanakkor, a megértést többre tartom, így kíváncsi vagyok hogy milyen előnyét látnád egy ilyen rendszernek, illetve hogy milyen napszakokban tudnád elképzelni. (Ha egy adott vonalra levezeted a megvalósítást, az is jó.)

Előzmény: K. Oszkár (485310)
timetable Creative Commons License 14 órája 0 1 485323

Mert van köze a KN üzemnek az aktuális műszaki hibához? 

Előzmény: bárány (485317)
bendeguz90 Creative Commons License 14 órája -1 1 485322

Igazad van, ne költsünk semmire, meg minek is ugyebár. 

 

 

 

"Itt egy majdnem üres autópálya mellette egy majdnem üres vasút, tényleg olyan jól megy hogy mindkettőbe önteni kéne a pénzt?"

 

 

Hát ha az üres autópályára elment annyi pénzt, akkor a vasútra miért nem? Ja, igen, mert vasútról van szó. (meg Baranyáról is, elvégre Baranyában a nálad is megemlített autópálya megépítése óta nem történt érdemi közlekedési beruházás)

Előzmény: hory004 (485285)
kristoof Creative Commons License 14 órája 0 0 485321

Aze gyiptomi kocsik vázelemeit gyártják, alvállalkozóként. 

Előzmény: MCA-001 (485293)
Velaro407 Creative Commons License 14 órája 0 0 485320

Ennyire nem voltam szemfüles, de pontosan ott és úgy, ahol erre - a piramisok mellett :)

Nincs főhossztartó kiváltás a lépcsőknél, abszolút tevebiztos megoldás.

Előzmény: scsabi (485298)
bendeguz90 Creative Commons License 14 órája 0 0 485319

Nyugi, nem itthon. :(

Előzmény: scsabi (485298)
jwkllr Creative Commons License 15 órája 0 2 485318

Volt régen komáromi vonat. Csekély sikerrel.

Előzmény: bzmot281 (485316)
bárány Creative Commons License 15 órája 0 2 485317

Ez a KN pilot nem egy elsöprő siker ebben a formában...

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!